Головнi новини

Нові технології сприяють розвитку ринку лакофарбових покриттів

Девід Савастано, редактор 26/10/2021
Зрозуміло, що автомобільний ринок лакування постійно шукає нові рішення, а виробники покриттів розробляють нові інновації.

Патрісія Моршель, віце-президент з маркетингу та комерційних операцій Global Refinish для Axalta , повідомила, що постійно зростає попит на комплексні рішення для покриття, які не тільки підвищують продуктивність, але й є екологічно чистими покриттями.

«Це сфера безперервних інвестицій Axalta», – додав Моршель. «Час циклу є критичним компонентом для великих кузовних цехів, і для нас він приділяє особливу увагу при розробці нових продуктів. У Північній Америці наша нова надпродуктивна система нанесення на водній основі Spies Hecker за одне відвідування виключає час висихання між шарами».

Джоел Джонсон, віце-президент Automotive Refinish Coatings для BASF , зазначив, що ринок постійно змінюється.

«Оскільки ринок авторемонту продовжує розвиватися, розвиваються й потреби наших клієнтів. Наш обов’язок — бути інноваційним у всьому, що ми робимо, щоб задовольнити ці потреби», — додав Джонсон. «Один із способів досягнення цього – це продовження інвестування в наші рішення та забезпечення відповідності наших технологій передовим технологіям транспортних засобів, включаючи ADAS. Ми також використовуємо наші стосунки з OEM, щоб переконатися, що про наших клієнтів піклуються та насолоджуються успішним майбутнім. Оскільки галузь продовжує впроваджувати новітні технології, ми будемо готові задовольнити попит на нові рішення».

Патрік Бургіньйон, директор AkzoNobel'sКомпанія Automotive and Specialty Coatings заявила, що цифрові інструменти приносять користь кузовним цехам.

«У AkzoNobel три роки тому ми запустили цифрову систему вимірювання виробництва в майстернях під назвою Carbeat. Цей цифровий хмарний інструмент дозволяє майстерні відстежувати поточну роботу, виявляти й усувати вузькі місця та надавати своїм клієнтам оновлення статусу ремонту в режимі реального часу», — сказав Бургіньон.

«Використання традиційних покриттів при більш низьких температурах для ремонту автомобілів з акумуляторними та гібридними силовими установками значно впливає на продуктивність і знижує ефективність роботи кузовного цеху, оскільки цим покриттям потрібно набагато більше часу, щоб затвердіти і таким чином уповільнювати загальний процес ремонту», – додав Бургіньйон. «У AkzoNobel ми розробили лакофарбові покриття для автомобілів, які здатні затвердіти при значно нижчих температурах, а також продукти з низьким споживанням енергії та без нагрівання (використання ультрафіолетового (УФ) світла), що має подвійну перевагу не тільки підвищити ефективність, але й зниження споживання енергії, викидів CO2 та витрат. 

Ченсі Хагерті, віце-президент PPG з глобального ремонту автомобілів, обговорював роль цифровізації в обробці автомобілів.

«У PPG ми бачимо та усвідомлюємо, як цифрові рішення змінюють досвід клієнтів і бізнес-операції навколо нас», – сказав Хегері. «Як світовий лідер в області автомобільних покриттів і технологій цифрового підбору кольорів, PPG використала наш широкий міжгалузевий досвід для розробки PPG LINQ – першої платформи підключення у всій галузі, яка розроблена для покращення загального досвіду клієнтів, партнерських відносин і внутрішнього органу. роботи магазинів. Клієнти кузовних майстерень Refinish зможуть оптимізувати весь процес ремонту за допомогою хмарної платформи PPG LINQ та її взаємопов’язаного цифрового обладнання, програмного забезпечення та інноваційних послуг, що призведе до більш послідовних і економічно ефективних результатів».

Перший набір технологій і послуг PPG LINQ стане доступним на початку 2022 року в рамках багаторічного впровадження. Система PPG MOONWALK, автоматизована система змішування фарби PPG для ремонтних кузовних цехів, стала першою з багатьох інновацій, орієнтованих на клієнта, які входять в цифрову екосистему PPG на основі PPG LINQ.

Ознайомлення з

новими продуктами Нові продукти є джерелом життя будь-якої галузі, а галузь автомобільної обробки завжди шукає нових розробок. Джонсон зазначив, що BASF представила лінійку водорозчинних фарб Glasurit 100.

«Ми прагнемо до інновацій та постійного вдосконалення», – сказав Джонсон. «Нашим клієнтам вигідно розвивається портфоліо, розроблене для задоволення та перевершення потреб наших клієнтів. Однією з останніх інновацій від BASF є Glasurit 100 Line, яка пропонує найшвидший процес нанесення на водній основі та найбільш стійке рішення на ринку. Його інноваційна сучасна технологія базового покриття, передова пігментація та підбір кольорів, а також найсучасніший спектрофотометр для пошуку кольору встановлюють нові стандарти в галузі. Деякі з багатьох переваг використання Glasurit 100 Line – це спрощений процес з безперервним нанесенням «мокре по мокрому» зі спрощеним три- та чотиришаровим покриттям; більш швидке застосування із в середньому 35% економії часу; та ефективність покриття – в середньому Glasurit 100 Line на 20% перевершує продукти конкурентів.

«BASF визнає важливість екологічності. Лінія Glasurit 100 має найнижчі значення ЛОС на ринку, набагато нижчі, ніж будь-які глобальні вимоги до ЛОС», – додав Джонсон. «Клієнти не тільки заощадять на часі процесу та витраті матеріалів, але й покращать свій вплив на навколишнє середовище».

«Ми також запустили Refinity, хмарну платформу, яка пропонує єдиний доступ до наших рішень для кольорів, навчання, управління бізнесом, підтримки та надійних партнерських рішень», — сказав Джонсон. «За допомогою однієї платформи, одного пароля та одного безперебійного цифрового рішення клієнти отримають легкий доступ до різноманітних інструментів, які допоможуть їм працювати більш ефективно».

Серед останніх інновацій Axalta є базове покриття Spies Hecker Permahyd Hi-TEC, яке, за словами Моршеля, є найсучаснішою технологією базового покриття на водній основі, доступною на ринку.

«Наші вчені створили революційну формулу фарби, яка дозволяє воді та пігменту працювати разом, щоб досягти бажаного вигляду за меншу кількість шарів», – додав Моршель. «Ущільнювач Permahyd 2K, який був нагороджений премією Edison Award 2021, також є компонентом системи нанесення на водній основі, що економить час. Використання цього герметика скорочує час нанесення герметика до п’яти хвилин або менше порівняно з 20 хвилинами для традиційних продуктів. І, останнє, але не менш важливе, ми нещодавно представили перший у світі прозорий лак на водній основі, який зменшує шкідливі викиди ЛОС до 60%. Використовуючи цю прикладну систему, ремонт можна виконати на 55% швидше, ніж при використанні продуктів конкурентів».

Моршель також вказав на Advanced Color Proofing від Axalta, останнє вдосконалення власного програмного забезпечення Axalta для пошуку кольору, ColorNet.

«Клієнти в Північній Америці, які використовують Advanced Color Proofing, мають переваги 3D-моделювання, що дає майстрам-ремонтникам можливість переглядати візуалізацію кольорів фарби на автомобілях під різними кутами та цифровим обертанням перегляду, щоб визначити відповідність кольору та змішування панелей», – сказав Моршел. «Використання цього покращення економить час, матеріали та максимізує продуктивність у цеху, зменшуючи потребу змішувати фарбу та створювати тестові панелі.

«Іншим інструментом, який забезпечує точну відповідність формулі кольору, є автоматизоване колесо Daisy Wheel від Fillion Technologies, яке є найпродуктивнішим процесом фарбування, доступним на даний момент», – додав Моршель. «Використовуючи Daisy Wheel, формули кольорів змішуються з точністю до однієї сотої грама, і він простий у використанні та звільняє дорогоцінний час для ремонтників, дозволяючи їм зосередитися на інших важливих кроках у процесі обробки».

«PPG прагне надавати стійкі та технологічно просунуті рішення для підтримки потреб кузовних цехів зараз і в майбутньому», – сказав Хагерті. «На додаток до запуску нашого наскрізного цифрового рішення PPG LINQ та автоматизованої системи змішування фарби PPG MOONWALK, ми випустимо кілька нових продуктів для лакування, призначених для підвищення продуктивності та тривалості циклу для центрів ремонту зіткнень. Деталі щодо цих нових продуктів будуть оголошені, коли вони стануть доступними для різних ринків».

Bourguignon повідомив, що також розробляються продукти на основі аспарагінової хімії з низьким рівнем випікання/повітряної сушки.

«AkzoNobel нещодавно випустив Sikkens Autoclear Aerodry і Lesonal Ultra Air Clear на ринку EMEA – ці технології безбарвних лаків є надзвичайно гнучкими завдяки їх здатності затвердіти при температурі навколишнього середовища, що робить їх ідеальними для реставрації гібридних/електричних транспортних засобів, а також традиційних електромобілів. транспортних засобів», – повідомив він.

«Sikkens Autoclear Aerodry була розроблена, щоб допомогти цеху максимізувати свою продуктивність і потребу в гнучкості. Щоб звільнити місце для іншої роботи, підприємства можуть розгорнути попередній автомобіль або панель після п’ятихвилинного відключення і залишити його висихати на повітрі протягом 45 хвилин. Але якщо проблема дотримання стислого терміну, цехи можуть вибрати п’ятихвилинну випічку при 60°C», – сказав Бургіньйон.

«Sikkens Autoclear Xpress, нещодавно запущений на ринок Північної Америки, пропонує останні передові розробки в технології швидкого затвердіння. Він розроблений для прискорення виробництва та скорочення часу циклу будь-якого високопродуктивного кузовного цеху. Ми представили цей продукт для використання на Autowave і Autobase Plus, щоб запропонувати клієнтам енергоефективне прозоре лакофарбове покриття, яке підвищить кваліфікацію їхнього бізнесу».

Джерело: Coatings World
Made on
Tilda